15min.lt, Dainius Cubera

Korėjos automobilių gamintojas „Kia“ į Europos rinką tiesiog šuoliuoja. Visai neseniai europiečiams korėjiečiai pristatė atnaujintą krosoverį „Sportage“, prieš metus pradėjo prekiauti D segmento atstovu „Optima“ ir prieš kelis mėnesius pristatė šio automobilio universalą ir sportišką versiją.

„Atėję į Europos rinką beveik prieš 10 metų mes buvome maži kačiukai, dabar jau esame lūšys, o ateityje tikimės būti rinkos liūtais“, – tokiu sakiniu „Kia“ planus Europoje nusako rinkodaros vadovas Europoje Arturas Martinsas. Jis teigia, kad iš visų Europoje važinėjančių automobilių, 2,9 procentai ratuočių yra paženklinti „Kia“ ženklu. Korėjiečiai tikisi, kad šis skaičius vis didės. Šiam tikslui pasiekti pasitarnaus ne tik minėtieji „Optima“, „Sportage“ ir kiti „Kia“ gamos automobiliai, tačiau ir šviežiausias korėjiečių produktas – mažylis „Kia Rio“. Tai jau ketvirtoji „Rio“ karta. „Kia“ atstovai teigia, kad B segmentas yra itin konkurencingas Europoje, todėl, pateikus šio segmento pirkėjams naują ir gerą produktą, galima tikėtis sėkmės. Sėkmę „Kia“ apibūdina taip – „Rio“ turi pasiekti 2,9 proc. pardavimų kiekį tarp B segmento automobilių. Ar šis užmojis realus, ar sunkiai įvykdomas?

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/testai/kia-uzmojai-su-nauju-kia-rio-europoje-sunkiai-pasiekiami-lietuvoje-realus-402-751702 

Kia Rio